Lækker udnyttelse af Abribus fra AFA JCDecaux, af Heineken og Tivoli Varieté. Den slags ser vi gerne mere af!
søndag den 15. juni 2008
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Medieovervågning - Annonceovervågning - Outdoorovervågning - Beviser - Billeder - Debrandingeffekt - Hærværk - Fejl - På Gaden Hele Døgnet - Beskyt Din Investering - Du Booker Kampagnen - Vi Holder Øje Med Kampagnens Udseende - Daglig overvågning af Clear Channel og AFA JCDecaux - Billboard - Adshel - Abribus - Hængeskilte - Europlakater - Buslangsider - Busbagsider - Centerplakater - Trolleyboards - Avis - Magasin - Kunden bærer selv risikoen for tyveri, hærværk eller anden skade på reklamen.
Lækker udnyttelse af Abribus fra AFA JCDecaux, af Heineken og Tivoli Varieté. Den slags ser vi gerne mere af!
Tags: Abribus, AFA JCDecaux, heineken, lækkert outdoor, tivoli varieté
"Clear Channel Danmark A/S er ikke forpligtet til at genopsætte reklamen, og der ydes ingen refusion som følge af manglende genopsætning."
0 kommentarer:
Send en kommentar