Medieovervågning - Annonceovervågning - Outdoorovervågning - Beviser - Billeder - Debrandingeffekt - Hærværk - Fejl - På Gaden Hele Døgnet - Beskyt Din Investering - Du Booker Kampagnen - Vi Holder Øje Med Kampagnens Udseende - Daglig overvågning af Clear Channel og AFA JCDecaux - Billboard - Adshel - Abribus - Hængeskilte - Europlakater - Buslangsider - Busbagsider - Centerplakater - Trolleyboards - Avis - Magasin - Kunden bærer selv risikoen for tyveri, hærværk eller anden skade på reklamen.
Louis Nielsen "nu to par briller for et pars pris" og med graffiti på budskabet. Outdoormediet er en Abribus fra medieudbyderen AFA JCDecaux.
Tags: Abribus, AFA JCDecaux, louis nielsen, outdoorreklame
"Clear Channel Danmark A/S er ikke forpligtet til at genopsætte reklamen, og der ydes ingen refusion som følge af manglende genopsætning."
0 kommentarer:
Send en kommentar