torsdag den 25. oktober 2007

Kære alle trofaste læsere og kunder,

vi har fået en henvendelse omkring vores virke og årsag hertil. Vi vil derfor, med denne post, gøre det helt klart hvad vi laver, hvorfor vi gør og hvad vi forventer der skal komme ud af det.

Vi elsker Outdoor og vi kender rigtig mange som elsker Outdoor. Disse mange mennesker vil gerne gøre noget for at fremme brugen af mediet og fælles løfte standarden i de kommende år. Derfor har vi valgt at gå sammen i dette projekt og via mail, sms og mms, rapportere ind når vi ser mediet ødelagt eller misbrugt.

Dette gør vi for vores egen og vores kunders skyld så vi alle via RSS, mails eller vores computere kan se hvad der sker og reagere hvis "vores" kampagner skal skiftes for at varetage vores investering i dette dejlige medie.

For at slå det helt fast ønsker vi ikke - og har heller aldrig ønsket - at genere udbyderne af Outdoor i Danmark og resten af Europa. Vi tror på samarbejde og dialog.

Denne holdning vil vi sprede i nærmeste fremtid når vi lancerer ADWATCH i nogle europæiske lande (udsat se UPDATE herunder), gennem vores netværk.

Vi er altid åbne for dialog med alle parter i branchen, det være sig AFA JCDecaux, Clear Channel, City Reklame, EM Outdoor, DRRB, DMF - kort sagt alle som har et ønske om at skabe et Outdoor marked som er i vækst og kan udvikle sig som vi ser på andre markeder; progressivt.

Med ønsket om et fortsat godt samarbejde og dialog med alle.

ADWATCH DANMARK

UPDATE: Vores europæiske planer er skrinlagt indtil vores danske marked er helt på plads og alle er klart bekendte med vores gode hensigter for outdoor markedet i Danmark.

0 kommentarer:

Send en kommentar